NASA primila poziv u pomoć iz druge galaksije?

Signal je otkriven u siječnju 1998., ali stručnjacima je trebalo više mjeseci da odgonetnu matematički kompleksni signal. Ono što su na kraju otkrili vrlo je zanimljivo.

NASA-ini stručnjaci tvrdili su da je izvanzemaljska civilizacija poslala poziv u pomoć, a s obzirom na udaljenost s koje je signal doputovao, procjenjuje se da je poruka snimljena prije oko 80.000 godina.

Zajednički trud međunarodnog tima znanstvenika urodio je plodom kada je signal napokon dekodiran krajem 1998. Dr. Viktor Kulakov tom je prilikom izjavio da sama činjenica da su ljudi uspjeli prihvatiti i dešifrirati poruku pokazuje da je razvoj izvanzemaljske civilizacije bio na našoj razini – prije 80.000 godina.

Kulakov je odbio medijima dati transkript poruke, ali je rekao kako ona počinje s: ‘Pomozite nam’, a nastavlja se davanjem točnih koordinata planeta. Iz poruke se, navodno, dalo iščitati i da je civilizacija bila na rubu izumiranja, a da za to nije bila kriva nikakva prirodna ili kozmička kataklizma.

‘Pred nama su još godine istraživanja, no sa sigurnošću možemo reći da je civilizacija sama izazvala svoju propast, možda nekakvim oblikom nuklearnog rata’, objašnjava Kulakov.

Također navodi da se iz signala da naslutiti njihovo mirenje sa situacijom i prihvaćanje odgovornosti, ali i nemogućnost da evakuiraju preostale stanovnike planeta.

Prema teoriji ovog znanstvenika, civilizacija iz Andromede imala je na raspolaganju tehnologiju međuplanetarnog putovanja, no svejedno su bili zarobljeni na svojem planetu jer u blizini nije bilo naseljivih planeta.

Iako se novinski članak koji izvještava o ovom događaju našao u NLO dokumentima, valja napomenuti da je objavljen u tabloidu Weekly World News, koji je poznat po povremenom rastezanju ‘činjenica’.

No s obzirom da se baš ova priča našla u službenim dokumentima, možda ipak ima nešto u njoj?